بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری

معصومه السادات ابطحی؛ سیمین فرشادفر

دوره 13، شماره 52 ، تیر 1402

https://doi.org/10.22054/jem.2023.71471.3424

چکیده
  هدف این مطالعه بررسی تاثیر بازی‌های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت‌های خودیاری فراگیران پیش دبستانی بود. روش تحقیق حاضر نیمه آزمایشی بود. جامعه آماری شامل کلیه کودکان مراجعه کننده به پیش دبستانی در شهر کهگیلویه و بویر احمد بود که از بین آنها 40 نفر (20 نفر گروه گواه و 20 نفر آزمایش) با استفاده از شیوه ...  بیشتر